.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخلف در عرصه ورزش به حالت هشدار رسیده است

عضو کارگروه تربیت بدنی مجلس با اشاره به عزل و نصب‌های غیرقانونی در حوزه ورزش،‌ خاطر نشان ساخت: حضور مدیران در این مسوولیت خلاف است، پس حداقل اجازه ندهید خلاف دوم انجام شود و دخالت و کارشکنی در ورزش صورت گیرد.

به گزارش شمال نیوز "سید جلال یحیی‌زاده" در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح تذکر کتبی خود به رییس جمهور درباره دخالت مدیران ورزشی در امور فدراسیون‌ها از جمله عزل کادر فنی تیم ملی فوتسال، گفت: اتفاقات تلخی از سوی مسوولان ورزشی که قانونا دیگر مسوولیتی ندارند، انجام می‌شود؛‌ یعنی هم حضورشان غیرقانونی است و هم دخالت‌های بی‌موردی می‌کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس افزود: فدراسیون تیراندازی مدتهاست نسبت به جلوگیری از حضور برخی تیم‌های تیراندازی در مسابقات جهانی انتخابی المپیک ۲۰۱۲ اعتراض می‌کند که در نهایت برخی از آنها بدون هیچ‌گونه کمکی اعزام شدند و حتی از آنها حمایت معنوی هم نشد و ایشان با زحمت توانستند برای آن مسابقات از امارات به سمت استرالیا حرکت کنند؛ در امارات جلوی سلاح آنها را گرفتند و کسی به این اتفاق معترض نشد و ورزشکاران ما مجبور شدند در آنجا با سلاح قرضی مسابقه بدهند و با این وجود توانستند سهمیه المپیک را کسب کنند.

وی ادامه داد: مطلع شدیم ورزشکاران اخیرا نیز برای اعزام به امریکا و حضور در مسابقات اجازه پیدا نکردند و روز آخر مانع خروج آنها از کشور شدند و یا در تکواندو که ایران پس از ۴۰ سال برای اولین بار قهرمان دنیا شد، دیدیم که از مسوولان کسی به استقبال آنها نرفت و اینها همچنان مسائل و مشکلات مادی نسبت به اعزام‌های خود دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به تغییر سرپرست تیم فوتسال توضیح داد: آقای شمس سرپرست تیم فوتسال ماست و در سالی که هیچکدام از ۱۵ تیم ما در فوتبال نتیجه نگرفتند، فوتسال درخشید و سالهاست فوتسال ما رتبه چهارم در رده‌بندی جهانی دنیا را دارد؛ اما ناگهان شنیده شد آقای سعیدلو اظهار کرده ریاست بیش از چهار سال معنا ندارد و عذر ایشان که نسبت به این حوزه متعصب دارد، خواسته و کنار گذاشته می‌شود.



چون ورزش وزیر ندارد، کسی پاسخگو نیست

وی با بیان اینکه فدراسیون یک ان. جی. او است و دولت اصلا اجازه دخالت در کار فدراسیون‌ها را ندارد، افزود: چون این حوزه وزیر ندارد، کسی پاسخگو نیست و کسانی در این مساله مداخله می کنند و چنین مشکلاتی را پیش می‌آورند که دیگر مسوولیتی ندارند.

یحیی‌زاده با اشاره به مسابقات المپیک لندن ۲۰۱۲ گفت: با این وضع نمی‌توانیم رتبه خوبی در آنجا کسب کنیم و حرف ما این است که تا زمانی که در تشکیل وزارت ورزش و جوانان تاخیر صورت می‌گیرد، حضور مدیران در این مسوولیت خلاف است، پس حداقل اجازه ندهید خلاف دوم انجام شود و در کار بخش‌های غیردولتی ورزش دخالت و کارشکنی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در ورزش خلاف‌ها مضاعف شده است، اظهار کرد: طبق نظر قوه قضاییه، شورای نگهبان و مجلس ادامه حضور این افراد در مسوولیت‌شان قانونی نیست . ضمن آنکه با وجود این حضور غیرقانونی، آنها دخالت‌هایی می‌کنند که هم اصل حضورشان خلاف قانون است و هم این نوع دخالت‌ها.



دولت در جهت تحقق منویات رهبری در باب عدالت بکوشد

یحیی‌زاده درباره دیگر تذکر خود به رییس جمهور درباره تحقق منویات رهبری در زمینه ایجاد عدالت در جامعه توضیح داد: رییس جمهور در این دو دوره، بیش از همه دولت‌های گذشته در مورد عدالت‌خواهی و اجرای عدالت اجتماعی سخن گفت و قطعا مردم کشور و مخاطبین این دولت انتظار دارند دولت جدیت بیشتری در اجرای عدالت نشان دهد؛‌ اما اکنون مشاهده می‌کنند رهبر معظم انقلاب که تمام مسائل ریز و درشت را ملاحظه می‌کند، به شدت ‌نسبت به عدالت نگران هستند.

وی افزود: طبیعی است دولت به عنوان دستگاهی که طبق قانون اساسی باید مجری سیاست‌ها و دستورات کلی رهبری باشد، در این مورد وظیفه خاص و مضاعف دارد و به همین جهت من از رییس جمهور خواستم نسبت به این نارضایتی و دغدغه رهبری عنایت کند و با اتخاذ تدابیر و روش‌های عملی فوری، جهت تامین رضایت رهبری در موضوع عدالت اقدام کند.

عضو فراکسیون روحانیون خاطر نشان ساخت: دولت در باب عدالت سخن زیاد گفته و موضع‌گیری‌های شعاری در این زمینه زیاد شنیده شده اما ما اکنون در عمل به این نقطه رسیدیم که رهبر معظم نگران و ناراضی هستند. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1390
در اداره کل تربیت بدنی مازندران هم وضعییت بسیار بدی حاکم هست و مانند انبار باروتی هست که منتظر جرقه ای هست که مسئولین استا ن باید فکر عاجلی داشته باشند... دروغ، تزویر ،ریا ، کلک ، پدر سوختگی بازی ، نقل مجلس تربیت بدنی مازندران هست که کارگردان اون هم شخص پریچهره لعنت ا... هست، دروغگوی کثیف ..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.